Karol:
darmowy hosting obrazków


Jego znaleziona deska:
darmowy hosting obrazków


kozak miejscówa:
darmowy hosting obrazków


kozak miejscówa:
darmowy hosting obrazków


kozak miejscówa:[ktoś tu się powtarza]
darmowy hosting obrazków

Pozdro Karol ;*

21.12.2006, 22:20 :: 83.6.113.58
A.
Krooked dobry deck...sam go mam

21.12.2006, 18:14 :: 83.30.219.82
dudek.fotolog.pl
hmmm... bede oryginalny - kozak miejscowka ;P
Fajny blog, taki na lajcie.

14.12.2006, 09:42 :: 217.98.102.23
swiernal
to nie ten Karol hahahah;D

ale podobny i też jeździ.



-cześć jestem Renata
-a ja Mikołaj.

13.12.2006, 20:53 :: 88.156.65.9
Renia
haha kiedys Mikołaj jak dobrze pamiętam;P

10.12.2006, 16:18 :: 88.105.156.101
dziqska
a ja sie nie mastrubuje nie do zdjec !!::D:D:D:D

09.12.2006, 18:16 :: 89.229.166.232
van
amerika fantastika

05.12.2006, 18:30 :: 83.12.140.50
martyna
mmm zapachniało Ameryką

;p

05.12.2006, 18:11 :: 83.9.217.6
borowka
hm,stany...:)

pzdr.

05.12.2006, 14:46 :: 89.229.166.232
van
no to zazdroscimy panu karolowi. usa i w ogole, miejscowki, chill i w ogole ;)

05.12.2006, 00:14 :: 24.193.201.159
Karol
Pozdrawiam ze Stanow :))) bedzie wiecej fotek ... oczywiscie jesli swirek zechce je tu pakowac :)

05.12.2006, 00:03 :: 88.105.200.71
dzi
a too tam to miejscowka pewnie na co 2 ulicy

04.12.2006, 23:59 :: 217.98.102.23
swiernal
NYC koleżankooo.

04.12.2006, 23:59 :: 88.105.200.71
dzik
ale piekne !

04.12.2006, 23:57 :: 88.105.200.71
dzik
panie swiernal a gdzie to jest??:> oPolska?