darmowy hosting obrazków

03.09.2008, 18:10 :: 83.26.179.221
mab
co to za łajno ? :) Disko jest okej stary

01.09.2008, 18:39 :: 83.23.12.217
thebanana
Już chyba dwa razy mówiłam, że Eudezet, ale okej

12.08.2008, 12:12 :: 93.105.25.77
vacancy
ej mak gajwer wrzuć coś nióf

11.08.2008, 15:17 :: 83.22.237.193
foster
no właśnie się pytam. !

11.08.2008, 13:04 :: 83.17.162.196
emilka
disco srux a nie sux

09.08.2008, 09:51 :: 83.2.102.10
klakier
ja tez czekam na coś nowego

08.08.2008, 21:48 :: 83.9.95.208
thebanana
Może kiedyś będzie lustro, na razie nie mam szans

08.08.2008, 05:33 :: 86.5.13.93
swiernal
ciężko powiedzieć.

07.08.2008, 23:12 :: 83.9.58.163
Supran
kiedy do Suwałk pawle!?

07.08.2008, 20:45 :: 86.5.13.93
swiernal
no właśnie,co to za przerwa?

07.08.2008, 13:56 :: 83.9.59.158
kojot
bejb :*

07.08.2008, 11:42 :: 83.22.227.163
foster
co to za przerwa?

07.08.2008, 10:22 :: 83.2.102.10
crim
no własnie daj ze cos nowego ;P

24.07.2008, 14:23 :: 217.98.102.8
narzeczona
siema siema;d

22.07.2008, 10:46 :: 83.2.64.48
brzesko
kiedy cos nowego, m?

15.07.2008, 22:17 :: 88.156.222.29
chrum!
śpisz?

11.07.2008, 22:58 :: 83.9.83.228
thebanana
Wrzuciłbyś coś!

09.07.2008, 02:29 :: 83.9.239.166
billionaire
a gdzie takie gofery sprzedają 4x9 ?

08.07.2008, 22:38 :: 93.105.25.77
OlaboniszewskaJULIA
nie mogę Ci powiedziec gdzie moi rodzice byli wtedy , bo po prostu mam mało, wiem że ładne dziewczyny, a no 6 ładne , ale 1,2,3,4,5,6,7,8,9 też.
postro Pafcio

07.07.2008, 23:51 :: 84.10.236.55
pjnts
ta matura zdana jak najbardziej. = ledwo ;D [prawdziwy powod do domy.]

czemu disko sux.?


06.07.2008, 15:35 :: 83.9.47.44
kojot
:*

06.07.2008, 13:44 :: 86.5.13.93
swiernal
@Tomarz
dziwne,bo pamiętam ,że nie wszyscy kiedyś myśleli schematycznie.

06.07.2008, 12:10 :: 83.9.83.166
Tomarz
dziwne, bo pamiętam jak się bawiłeś przy starym disco.. chociażby na Magdy 18-stce w Maxie ;|

03.07.2008, 20:10 :: 83.2.102.10
crim
mmm ..ciekawe :)

01.07.2008, 23:32 :: 93.105.25.177
ins
czemu miała by być to julia.. ?

30.06.2008, 16:03 :: 83.22.243.186
foster
wiesz co dobre. :D !!

29.06.2008, 05:33 :: 90.129.76.23
abre
heee xd
ciskaj kupe ciskaj;d

28.06.2008, 18:03 :: 93.105.38.255
Olek
pafccccio

28.06.2008, 07:11 :: 83.2.64.48
brzesko
ja sie wlasnie tez nie moglam zdecydować wqiec ten wrzucilam dwa (((((: dzieki :P

27.06.2008, 17:51 :: 89.229.165.237
djk
ciskaj świr na emigracji!!

27.06.2008, 14:33 :: 83.9.51.240
kojot
czekoladowe gofry z polewą pajęczynową!

26.06.2008, 14:58 :: 86.5.13.93
swiernal
to nie okna debilu tylko czekoladowe gofry w ścianie ;////////

26.06.2008, 11:48 :: 93.105.35.255
błażej
disco jest zajebiste

26.06.2008, 11:43 :: 83.9.37.243
kojot
fajne okna masz

26.06.2008, 11:35 :: 83.2.64.48
brzesko
jaki napis, a biesiade lubiosz?: D

26.06.2008, 00:46 :: 83.9.45.124
boardcrusher
uuuuu paweł, nie lubisz disko?
ciekawe zdjecie.

25.06.2008, 22:31 :: 93.105.25.177
ins
taki zbiór komiksów internetowych,obadaj ;D

25.06.2008, 18:02 :: 93.105.25.177
ins
pierwsza