Miłek heelflip
darmowy hosting obrazków

Bolek 5-0
darmowy hosting obrazków

Bolek nosegrind
darmowy hosting obrazków

29.03.2007, 18:24 :: 83.9.61.223
kojot
wogóle zapraszamy każde damy.

29.03.2007, 10:19 :: 217.98.102.2
swiernal
a zapraszamy i dziqske heh ;')

29.03.2007, 01:23 :: 80.47.103.187
dziqska
ale macie skatepark lepszy niz moje jeden z pieciu no bo macie schodki no ale bylam na 4 o 5 nie powiem bo nie wiem ale wogleee !! super wpadlabym moze w wakacje bo bede dluzej w Polsce

28.03.2007, 23:09 :: 217.98.102.2
swiernal
a no zapraszamy.

28.03.2007, 21:51 :: 83.9.214.110
djk
może w końcu w sobote zagoszcze tam

28.03.2007, 21:24 :: 83.2.64.48
erat
o kurwa jakie skejty
:)

28.03.2007, 20:03 :: 83.17.162.196
nctw
huk,otwiera mi się tylko ostatnie;/
a korci mnie heel Miłka.e.

ale i tak fajne.nasłonecznione,widzisz,też słońce,a inne.
sija

27.03.2007, 20:16 :: 83.9.43.205
kacper
czarno biao pao

27.03.2007, 19:34 :: 83.9.41.136
kojot
baha.
"nie chcesz kleić to nie klej"
ale fotki kozak.

27.03.2007, 15:04 :: 83.9.36.144

Miłek kozak

27.03.2007, 15:03 :: 83.9.36.144
Supran
panna-cotta
hah, ja właśnie szukam kogoś, kto mnie nauczy jeździć na deskorolce :)
bo też tak chcę!

sama się uczz, biacz

27.03.2007, 14:45 :: 217.98.102.2
swiernal
to szukaj dalej...

27.03.2007, 14:25 :: 89.76.79.50
panna-cotta
hah, ja właśnie szukam kogoś, kto mnie nauczy jeździć na deskorolce :)
bo też tak chcę!